Jeżeli zarejestrujesz swój rower w ciągu 30 dni od daty zakupu w zakładce „Rejestracja roweru”, Gepida w ramach programu Dożywotniej gwarancji zobowiązuje się, że w przypadku późniejszych problemów z ramą naprawi lub wymieni wadliwą lub uszkodzoną ramę bezpośrednio lub za pośrednictwem dystrybutora, w jak najkrótszym możliwym terminie.
- Nie dotyczy:
- rowerów z ramą stalową
- rowerów z wypożyczalni
- rowerów przebudowanych
- Warunki:
- posiadanie książeczki gwarancyjnej
- gwarancja obowiązuje tylko pierwszego właściciela
- obowiązuje tylko dla rowerów zarejestrowanych online
- tylko w przypadku użytkowania zgodnego z przeznaczeniem
- przegląd po 1. i 6. miesiącu: wymagana pieczątka, data i podpis serwisu
- rejestracja w ciągu 30 dni od daty zakupu
- w przypadku wystąpienia problemów rower należy zwrócić do miejsca zakupu (punktu odbioru)